ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Πολιτική Επιστροφών

Ως μέλος του διαδικτυακού τόπου www.outletmall.gr έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει (π.χ. εάν αλλάξατε γνώμη, το μέγεθος δεν σας κάνει, η επιλογή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας ή το προϊόν είναι ελαττωματικό, σας παραδόθηκε διαφορετικό προϊόν από εκείνο που παραγγείλατε κλπ.). Η ομάδα της Εταιρεία προσπαθεί να μην αποστέλλει προϊόντα που δεν ανταποκρίνονται στα ποιοτικά κριτήρια μας!

Έχετε το δικαίωμα να μας ενημερώσετε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής κάθε αγορασθέντος προϊόντος  για την απόφασή σας να επιστρέψετε το προϊόν (εκτός από την περίπτωση των εξαιρέσεων που αναφέρονται κατωτέρω). Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Το δικαίωμα τούτο (δικαίωμα υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβαση) μπορείτε να το ασκήσετε για οποιονδήποτε λόγο χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.

Εφόσον αποφασίσατε να επιστρέψετε αγορασθέντα προϊόντα που σας παραδόθηκαν (είτε κατόπιν δικής σας επιλογής είτε επειδή τα προϊόντα εμφανίζουν οποιοδήποτε ελάττωμα), οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφαση σας με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στις σχετικώς παρακάτω αναφερόμενες διευθύνσεις). Για την γνωστοποίηση σε εμάς της απόφασής σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο στην παρούσα «Πολιτική Επιστροφών» υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό. Η αποστολή της δήλωσης σας (είτε σύμφωνα με το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης είτε με κάθε άλλο ξεκάθαρο τρόπο) μπορεί να γίνει και μέσω της φόρμας επικοινωνίας που βρίσκεται στην ενότητα «Επικοινωνία» του διαδικτυακού τόπου www.outletmall.gr. Στη δήλωσή σας θα πρέπει να αναγράψετε το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό του τηλεφώνου σας και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ώστε να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Σε περίπτωση αποστολής της δήλωσης σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) θα σας διαβιβάσουμε μέσω email επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησης σας.

Σε περίπτωση που επιστρέψετε την παραγγελία σας επειδή παρουσιάζει οποιοδήποτε ελάττωμα (προϊόν ελαττωματικό, παράδοση διαφορετικού προϊόντος από εκείνο που παραγγείλατε κλπ.) η Εταιρεία θα επιχειρήσει να αντικαταστήσει τα προϊόντα με έτερα ομοειδή και να τα αποστείλει σε εσάς, εφόσον τα προϊόντα είναι ακόμη διαθέσιμα, το συντομότερο δυνατόν. Έχετε το δικαίωμα να μας δηλώσετε ότι δεν επιθυμείτε τέτοια αντικατάσταση αλλά επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων σας.

Οφείλετε εσείς να στείλετε πίσω τα προϊόντα με οποιοδήποτε τρόπο επιλέξετε χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την εξ αποστάσεως σύμβαση αγοράς προϊόντων από το διαδικτυακό τόπο www.outletmall.gr. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, υποχρεούστε να τα παραδίδετε στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, άθικτα, σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Αυτό προϋποθέτει και την πρωτότυπη συσκευασία καθώς και ότι οι ετικέτες και ταμπέλες βρίσκονται ακόμη επάνω στο προϊόν. Για παράδειγμα, σε ρούχα και παπούτσια δεν μπορούν να επιστραφούν τα χρήματα εφόσον έχουν φορεθεί ή αν έχουν αφαιρεθεί οι ταμπέλες/ετικέτες. Θα παρακαλούσαμε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς. Θα πρέπει μαζί με τα επιστραφέντα προϊόντα να είναι και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν κατά την παράδοσή του σε εσάς (π.χ. Απόδειξη Λιανικής-Δελτίο Αποστολής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ), καθώς και η συμπληρωμένη από εσάς Φόρμα Επιστροφής που συνοδεύει την παραγγελία σας. Εσείς φέρετε ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των προϊόντων προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των προϊόντων.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1. στην περίπτωση προμήθειας αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτετε εσείς ή στην περίπτωση εξατομικευμένων προϊόντων,

2. στην περίπτωση προμήθειας αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα,

3. στην περίπτωση προμήθειας αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως καλλυντικά, αρώματα, κάλτσες, καλσόν, εσώρουχα, μαγιό κλπ.,

4. στην περίπτωση προμήθειας σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές (CD, DVD κλπ.), που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση,

5. στην περίπτωση προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα του υπαναχώρησης.

Εάν επιστρέψετε προϊόντα αγορασμένα από το διαδικτυακό τόπο www.outletmall.gr, θα σας επιστρέψουμε κάθε πληρωμή που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης των προϊόντων σε εσάς (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφαση σας να επιστρέψετε τα προϊόντα. Δικαιούμαστε ωστόσο να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Δεν θα σας χρεωθούν έξοδα σχετικά με την επιστροφή χρημάτων.

Στην περίπτωση επιστροφής προϊόντων κατόπιν δικής σας επιλογής (π.χ. επειδή αλλάξατε γνώμη, επειδή το μέγεθος που παραγγείλατε δεν είναι το επιθυμητό, επειδή κάποιο προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας κλπ.), επιβαρύνεστε εσείς με το κόστος επιστροφής αυτών. Εφόσον όμως η επιστροφή των προϊόντων οφείλεται σε υπαιτιότητα της Εταιρεία (ελαττωματικό προϊόν, παράδοση λάθος μεγέθους προϊόντος, παράδοση λάθος προϊόντος κλπ.) το κόστος επιστροφής αυτών θα βαρύνει την Εταιρεία

Σε περίπτωση που για την επιστροφή των προϊόντων η παραλαβή αυτών γίνεται από την εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών SPEEDEX A.E., η οποία συνεργάζεται με την Εταιρεία, το κόστος επιστροφής των προϊόντων ανέρχεται στο ποσό των δύο ευρώ (2,00 €). Τούτο το ποσό δύναται να μην καταβάλλεται από τον καταναλωτή με ξεχωριστή πληρωμή κατά την παραλαβή των προϊόντων από τη SPEEDEX A.E., αλλά να αφαιρείται, κατόπιν σχετικού συμψηφισμού, από το συνολικό προς επιστροφή στον καταναλωτή οφειλόμενο χρηματικό ποσό. Το επιστρεφόμενο σε αυτήν την περίπτωση στον καταναλωτή ποσό θα ισούται δηλαδή  (εφόσον ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και εφόσον η παραλαβή γίνεται από τη  SPEEDEX A.E.) με: [την αξία της επιστρεφόμενων προϊόντων] συν [το κόστος παράδοσης αυτών στον καταναλωτή] μείον [το κόστος ύψους 2,00 € επιστροφής των προϊόντων].  

Τονίζεται ότι η δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων μέσω της εταιρείας SPEEDEX A.E. και η συμψηφιστική εξόφληση του κόστους επιστροφής ύψους 2,00 € έχει τεθεί αποκλειστικώς προς διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Η επιλογή τούτου του τρόπου επιστροφής δεν είναι δεσμευτική. Κάθε καταναλωτής μπορεί να αποστείλει τα προς επιστροφή προϊόντα με οποιονδήποτε τρόπο εκείνος επιλέξει. Εφόσον επιλέξει διαφορετική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών και όχι τη SPEEDEX A.E. Α.Ε.Ε τότε ο καταναλωτής θα πρέπει να καταβάλει στην εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών που θα επιλέξει τα έξοδα επιστροφής.

Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή pay pal πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα σας ή τον λογαριασμό pay pal με το ποσό που πρέπει να σας επιστραφεί κατόπιν παραλαβής από την  Εταιρεία και ελέγχου των προϊόντων που επεστράφησαν. 

Σε περίπτωση αγοράς προϊόντων με  αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται  μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό σας. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email ή συμπληρώνοντας σχετικώς τη Φόρμα Επιστροφής που συνοδεύει την παραγγελία σας για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που μας παρέχετε είναι τα σωστά. Κάθε καταναλωτής φέρει αποκλειστικά την ευθύνη για την σωστή παροχή των στοιχείων του τραπεζικού του λογαριασμού και η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση λανθασμένης προσκόμισης αυτών για την τυχόν μη καταβολή κάθε οφειλόμενου ποσού στον καταναλωτή.

Η Εταιρεία λαμβάνει κάθε φροντίδα και μέριμνα για την εμπρόθεσμη επιστροφή κάθε οφειλόμενου ποσού στους καταναλωτές. Η  Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση πληρωμής κάθε ποσού εξ αιτίας οφειλόμενης σε ενέργειες ή παραλείψεις τρίτων (προβλήματα στη διαδικασία των τραπεζικών συναλλαγών, μη δήλωση από καταναλωτή των στοιχείων του τραπεζικού του λογαριασμού κλπ.). Σε κάθε περίπτωση παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την απόφαση σας να επιστρέψετε τα προϊόντα.

Για κάθε επικοινωνία ή διευκρίνιση σχετική με την Εταιρεία το διαδικτυακό τόπο www.outletmall.gr και τους όρους χρήσης αυτού, οι καταναλωτές μπορούν να συμπληρώνουν και αποστείλουν τη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται στην ενότητα «Επικοινωνία» του διαδικτυακού τόπου www.outletmall.gr ή να απευθύνονται μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], μέσω τηλεφώνου στο 211 1894111 ή ταχυδρομικώς στην ταχυδρομική διεύθυνση: Εταιρεία, Αστροναυτών 2, Τ.Κ. 15125, Μαρούσι.